
Webinar Pandemi, kontrakter og kundeforhold.
Korona pandemien medfører mange spørsmål vedrørende kunde og kontraktsforhold. Morten Aagaard og Mikkel Hessen i Marstrand vil bidra til forståelse rundt tematikken i et webinar sammen med VIKEN Teknologiklynge 4.0
Når: 27. Mars 2020
Tid: 12.00 - 13.30
Morten og Mikkel behandler følgende temaer:
- Hvordan påvirkes kontraktsforholdet av korona pandemien?
- Hvordan varsle krav?
- Hvordan svare på krav?
- Kan man reforhandle kontrakten?
- Kan man utsette betaling?
- Hvordan beregne og spesifisere krav
- Faller myndighetsvedtak inn under endringsreglene, eller Force majeure reglene
- Hva med nye kontrakter?
- Pågående offentlige anskaffelser
- Hvordan forholder vi oss i en usikker situasjon?
For å laste ned presentasjonen som PDF, klikk på nedlastings ikonet i det grå feltet ovenfor, eller klikk på knappen: