
Hva er ekstremvekst og hvorfor bør du vite hva det er?
Sprint Consulting og VIKEN Teknologiklynge 4.0 inviterer til webinar
Enkelte selskaper vokser år etter år i et tempo de fleste andre bare kan drømme om. De henter store pengesummer for å finansiere vanvittige ekspansjoner, ansetter hundrevis av mennesker på kort tid og bygger enorme markedsverdier. Når vekstraten er 40-50 % over mange år selv på allerede høye inntektsnivåer, kaller vi det «ekstremvekst». For å lykkes med slik ekstremvekst må ledelsen gjøre noen lite intuitive og kanskje også provoserende prioriteringer. De må prioritere vekst over effektivitet.
I dette lunsjseminaret vil Hanne A. Selvik og Preben Songe-Møller i Sprint vise eksempler fra kjente norske og internasjonale selskaper som har oppnådd ekstrem vekst, og dele sine tanker om hvilke strategier og retningslinjer bedrifter bør følge for å oppnå vekst og skalering. I seminaret vil de svare på spørsmålene:
- Hva er egentlig ekstremvekst, og hvorfor er det så viktig?
- Er ekstremvekst egnet for alle selskaper?
- Hvilke teknikker kan brukes for å lykkes med ekstremvekst?
- Hvilke råd finnes til etablerte selskaper som skal vurdere sin egen vekststrategi?
Seminaret passer for deg som sitter i ledelsen i et etablert selskap med ambisiøse vekstplaner, i offensive vekstselskaper/»scaleups», eller i innovasjonsprosjekter med heftige målsetninger.
Webinaret holdes tirsdag 23. juni fra kl. 13:00. Vi vil være ferdige kl. 14.00
Deltakelse er gratis.